– 1.Azərbaycan klassik musiqisində: mahur, şur, əşiran, dilkəş, dügah, zəng-şütür, hicaz, Mavərənnəhr, şahnaz,
Hacı Yuni, sarənc, Şüştər, Məsnəvi və süzi-güdaz şöbə
və guşələrindən
ibarət dəstgah;
hazırda Azərbaycan musiqisində mahurun iki növü
işlənir:
I–Mahur-hindi (Leyli və Məcnun operasından
səhnə);
II–Orta mahur.
Mahur-hindinin tonallığı tarın hansı kökdə
olmasından asılıdır, yəni əgər
tarın ağ simi birinci oktavanın do səsi üzərində
köklənmişsə, Mahur-hindi do-major kökündə
oxunacaqdır. Orta mahur isə mahur-hindidən bir kvarta
yuxarı (fa-major) ifa olunmalıdır.
Melodik cəhətdən Mahur-hindi ilə Orta mahur arasında
əslində heç bir fərq olmamalıdır. Halbuki
Azərbaycan muğamatını
yaxşı mənimsəyə bilməyən bəzi
həvəskar nəğməkarlar
çox vaxt mahur-hindinin quruluşu ilə rastın
(xüsusilə mayədə) melodik xüsusiyyətinə
fərq qoymamaqla yanlışlığa yol vermiş
olurlar.
Hazırda mahur dəstgahı
aşağıdakı əsas şöbələrdən
ibarətdir: Bərdaşt, mayə, üşşaq,
Hüseyni, vilayəti, şikəsteyi-fars, əraq, pəncgah, qərai;
2.Müasir İran musiqisində: mahur yeddi əsas dəstgahdan
biridir. Onun tərkibinə dad, məclis-əfruz, Xosrovani,
dilkəş,
xavəran, tərəbəngiz,
nişapurək,
Murad-xani, Nəsir-xani (ya da Tusi), Azərbaycani, fili,
zirəfkənd, əbul,
hasar-mahur, niiriz,
nəcib, Əraq,
mühəyyər,
aşuravənd,
İsfahanək, həzin,
nəğmə,
zəngulə,
rak, rak-Keşmir,
rak-Abdulla, saqinamə, sofinamə
kimi şöbə
və guşələr
daxildir.
- İfa edir: Xan Şuşinski
və XÇA.
- İfa edir: Valeh Rəhimov.